Демократія та участь

КАМПАНІЯ ГРОМАДСЬКОГО ЛОБІЮВАННЯ

16.04.2020

Кампанія громадського лобіювання – це організовані та сплановані зусилля групи людей чи організацій для запровадження нового правила в громаді або зміна існуючого, а також вплив на політику місцевої влади у якійсь сфері.

У цьому навчальному відео Тарас Случик, тренер Міжнародного республіканського інституту та експерт Інституту Політичної Освіти, презентує ключові етапи громадського лобіювання: визначення та дослідження проблеми; соціальна група проблеми; причини та наслідки існування проблеми; пошук рішення; визначення мішені та вирішення проблеми; як формується «ігрове поле»; основні механізми участі; план заходів та медіа-план; контроль за втілення та моніторинг.

 

ПАРТНЕРИ

Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image