2005 рік

ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ КАНДИДАТІВ В ДЕПУТАТИ МІСЦЕВИХ РАД ТА МЕНЕДЖЕРІВ ВИБОРЧИХ ШТАБІВ

28.05.2009

Цикли семінарів:

1) „Вибори до місцевих рад 2006: Що необхідно знати для проведення успішної кампанії?”

2) „Успішна кампанія – 2006”.

У квітні 2004 року Верховною Радою України був прийнятий новий Закон України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.” Згідно цього закону вперше в історії України, вибори до місцевих органів влади, які пройшли у березні 2006 року, відбувалися на пропорційній основі.

Тому Інститут Політичної Освіти за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні та Фонду Едуардо Фрея (Нідерланди) провів серію із 9 регіональних семінарів для кандидатів в депутати по партійним спискам та працівників регіональних виборчих штабів. Такий вибір цільової групи пояснювався тим, що у більшості випадків кандидати в депутати самі безпосередньо працювали у виборчих штабах як менеджери кампаній.

Головною метою семінару було надати навички з проведення ефективної виборчої кампанії на місцевому рівні в березні 2006 року.

Теми, які розглядалися на семінарі:

1) Особливості застосування нового закону України “Про вибори депутатів місцевих Рад”.

2) Пропорційна система виборів: як побудувати виборчу кампанію?

3) Суспільно-політичний аналіз виборчого округу. Пошук цільової групи виборців.

4) Формування ключового повідомлення кампанії.

5) Формування команди: структура виборчого штабу, розподіл обов’язків, залучення волонтерів.

6) Розробка агітаційних матеріалів партійного блоку.

7) Контакти з виборцями: кампанія “від дверей до дверей”.

8) Контакти з виборцями: „телефонна кампанія”, “пряме листування”.

9) Розробка та проведення PR-акцій на місцевому рівні.

10) Робота із ЗМІ в ході виборчої кампанії.

Крім того вперше під час цих семінарів була проведена комплексна рольова гра по плануванню передвиборчої кампанії. Гра полягала в тому, що вся група учасників (30-35 осіб) була поділена на чотири малі групи, які представляли основні політичні сили, що братимуть участь у майбутніх місцевих виборах в Україні. Члени цих „рольових партій” протягом всього семінару, спираючись на отриманні теоретичні знання, розробляли власну передвиборчу кампанію починаючи з планування і закінчуючи розподілом ролей в день голосування. Основним результатом проведеної комплексної рольової гри стало обрання учасниками семінару, тренерами та організаторами депутатів місцевих рад з представників раніше утворених політичних партій. До уваги при голосуванні брався професіоналізм при розробці та презентації передвиборчої кампанії.

Додатки:

1) Графік проведення семінарів програми.

та роздаткові матеріали семінарів:

2) Пропорційна система виборів: як побудувати виборчу кампанію?

3) Формування ключового повідомлення кампанії.

4) Формування команди: структура виборчого штабу, розподіл обов’язків, залучення волонтерів.

5) Розробка агітаційних матеріалів партійного блоку.

6) Контакти з виборцями: кампанія “від дверей до дверей”.

7) Контакти з виборцями: „телефонна кампанія”, “пряме листування”.

8) Розробка та проведення PR-акцій на місцевому рівні.

9) Робота із ЗМІ в ході виборчої кампанії.

10) Методичні матеріали менеджера кампанії.

ПАРТНЕРИ

Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image