2004 рік

ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ АГІТАТОРІВ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

28.05.2009
ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ АГІТАТОРІВ ВИБОРЧОЇ КАМПАНІЇ

Серія семінарів для агітаторів та підготовка регіональних тренерів з агітаційної роботи

Напередодні виборів Президента України 2004 року експертами Інституту Політичної Освіти було розроблено та за підтримки партнерів реалізовано Програму підготовки агітаторів виборчої кампанії. Програма була направлена на

– надання агітаторам із різних регіонів України професійних знань, які необхідні їм у їхній повсякденній роботі;

– здобуття досвід застосування виборчих агітаційних технологій, з метою подальшого його впровадження;

– підвищення кваліфікації агітаторів.

Тренінги проходили за підтримки Фонду Едуардо Фрея (Нідерланди) за наступним графіком:

– 27-29 серпня у м. Львові для представників Західної України;

– 17-19 вересня у м. Харкові для представників Східної України;

– 24-26 вересня в АР Крим для представників Південної України;

– 8-10 жовтня в м. Києві для представників Центральної України.

Основні теми, які були висвітлені під час тренінгів:

– актуальні аспекти нового Закону про вибори Президента України;

– безпосередній контакт з виборцями. Кампанія “від дверей до дверей”;

– безпосередній контакт з виборцями. Телефонна кампанія;

– безпосередній контакт з виборцями. Мистецтво публічного виступу;

– методи прямої комунікації з виборцями. Проведення агіткампанії: робота в

наметах, робота в пікетах, робота в мобільних групах;

– спостереження за ходом голосування. Досвід України та Королівства

Нідерландів.

Крім того на замовлення виборчого штабу Блоку „Наша Україна” Інститут Політичної Освіти спільно з Представництвом Фонду Конрада Аденауера підготував групу регіональних тренерів з агітаційної роботи. Семінар проходив 13-14 квітня і був поділений на два блоки:

Блок №1: Організація та проведення тренінгів:

– підготовка і проведення тренінгу;

– методика роботи з аудиторією. Частина 1: Управління роботою на семінарі;

– методика роботи з аудиторією Частина ІІ: Мозковий штурм як один з

методів проведення тренінгу;

– методика роботи з аудиторією. Частина ІІІ: Організація робіт малих групах;

– методика роботи з аудиторією. частина ІV: Виступ перед аудиторією –

основа тренерської майстерності.

Блок №2: Форми та методи політичної агітації

– методи прямої комунікації з виборцями. Кампанія від дверей до дверей;

– методи прямої комунікації з виборцями. Телефонна кампанія;

– методи прямої комунікації з виборцями. Проведення агіткампанії: робота в

наметах, робота в мобільних групах;

– організація громадських кампаній та вуличних акцій.

Додатки:

1) Роздаткові матеріали семінару „Підготовка та проведення тренінгів та презентацій”.

2) Статья „Модерация как средство повышения эффективности работы на собраниях и заседаниях”.

3) Роздаткові матеріали семінару „Мозковий штурм”.

4) Роздаткові матеріали семінару „Методи прямої комунікації з виборцями. Проведення агіткампанії (робота в наметах, робота в мобільних групах, пікети”.

ПАРТНЕРИ

Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image
Owl Image